Puisi cinta dalam bahasa Turki

Puisi cinta dalam bahasa Turki


Senden uzak durmalısınız
Beni özleyecek
Seninle olmazsam
sizin tarafınızdan Terfikirkah beni terk kaçmaya
Aynı asa iç içe zaman

Kalbini gıdıklamak doymuş var
Bilmiyorum ve bilmek istemiyorum,
Beni hiç şüphe misiniz
Aynı zamanda bir zamanlar hakim kalbumu aksayabileceğine
Kalp anlaşılamaz geniş bir alanı olduğundan
Anlamak olamazdı

Ve ne zaman size doğru geliyor boşluk
Kalbindeki yayı dışarı alay
akılda siyah bulut Menghempas

Sizi araması değil tarafından
Ayrıca size sormak bir mesaj göndererek oldu,
ve hatta sadece, selamlamak için sohbet
Senden uzak olsun aşk
değil senden nefret ediyorum, çünkü

Ancak, dikkat ve inzivaya tuzak kendime bakmak istiyorum çünkü,
Kendimi ve kendinizi tutmak için seviyorum,
, Temizlik ve saflık bakımı
, Şeref ve onurunu korumak ...
kalbim ve kalp berraklığı korumak

Seni seviyorum nasıl Bu, bir
Benim sessizce seni seviyorum,
Benim sessizlik aşkımın kanıtı sizin için çünkü

Ve şimdi devlet bana çıkışır
böylece, benim üzerimde takılar kurtarıldı değil olsa bile, ben taahhüt etmişlerdir benim hataları dışında bana yardımcı olabilir

Ben, inkar edemem
her insanın mutlaka doğayı hissedeceksiniz,
karşı cinsten ilgi sorunlar dahil olmak üzere,
Daha sonra eğer gerekirse

ne için eğer daha sonra insan değildir kimseye bağlantılı olduğum bu kalp,
kalp yönetiminde yanlış olduğunda buna sahip öz etkisi çok hassas ise

http://abongkenabiwirteudiwengku.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar